Rocket League Season 4


Heute startet Season 4 in Rocket League!

Die Wertungen in sämtlichen Playlists wurden resettet und die Ränge wurden angepasst. (siehe Bild unten)
Somit müsst ihr erneut 10 spiele bestreiten um einen Rang zu bekommen, die Divisionen
in den einzelnen Rängen wurden von 5 auf 4 reduziert.

Es wird ein neuer gamemode: Dropshot hinzugefügt in dem 3 gegen 3 gespielt wird.
Das Ziel ist es ein Loch auf der gegnerischen Hälfte des Spielfeldes zu erschaffen, in dem
man den Ball mit möglichst viel Kraft auf den Boden aufprallen lässt.
Zunächst wird der getroffene Bereich eingefärbt, beim zweiten Treffer entsteht ein Loch,
welches das Tor darstellt.

Des Weiteren gab es einige Änderungen am Matchmaking, der Season Länge und noch vielem
mehr, lest die kompletten englischen Patchnotes hier.



By: Gr33n - 24.03.2017 - 20:26 Uhr

Exile has come to an end.


I am very sorry to announce, the Arma3 Exile Server is shutting down.
It has been an amazing experience to play with and against all the players,
but the server did not get as much population as we expected.
In the end, the amount of work and time we spent on to the server did not
pay out and our Admins lost the motivation to continue.
Also all the bugs and issues in Arma3 itself, killing the player's enjoyment and finally killing our Server.

I hope you enjoyed the time!

By: Gr33n - 22.01.2017 - 16:25 Uhr

Arma3 Update 1.66


UPDATE 08.12.2016 - 20:00

The Server is now back online with the newest version of Arma3.

Go to your steam library and deselect the beta branch to update to the latest version,
Library -> Arma3 -> properties -> beta

If anything appears broken please report any Bugs to our Forums or directly
to the Exilemod Forum


By: Gr33n - 01.12.2016 - 20:08 Uhr

Arma3 Exile Server


Endlich ist es so weit, ich freue mich ankündigen zu dürfen, dass unser Arma3 Exile-Tanoa Server endlich online geht!

IP: 78.31.67.214:2402



Wir haben im letzten Monat viel Arbeit in diesen Server gesteckt mit dem Ziel, ein ausgeglichenes Spielerlebnis zu generieren. Wir haben zum großen Teil eigene AI Missionen gebaut, es gibt bewaffnete Fahrzeuge und einen ausgeglichenen Loottable. Wir haben 3 eigene Trader-Cities aufgebaut und nahezu alle Traderpreise auf unsere Bedürfnisse angepasst.

Alle notwendigen Informationen könnt ihr im Forum einsehen:
Exile Forum
Wir sind auf euer Feedback angewiesen, bitte teilt eure Meinung zu dem Server im Forum.

viel Spaß!


By: Gr33n - 04.11.2016 - 23:58 Uhr

Root Server


Hallo liebe Community, ich freue mich euch mitteilen zu dürfen, dass wir ab sofort
einen Rootserver besitzen und so in der lage sind ein paar Gameserver zu hosten.
Der besagte Server wird über Webtopia.com angemietet und befindet sich im Rechenzentrum der
Myloc managed IT AG, Düsseldorf. Der Server verfügt über eine Traffic-Flatrate mit einer Anbindung
von satten 1.000 MBit.

Details zur Hardware:

Intel Core i7-6700K CPU @ 4.00Ghz
32 GB Arbeitsspeicher
2x Samsung SSD 850 EVO 240GB
Windows Server 2012 R2

Weitere Infos folgen in kürze, danke an Skaronator, Widdow und Navy die das Ganze ermöglichen.


By: Gr33n - 31.10.2016 - 11:12 Uhr

Teamspeak Update


Wie ihr sicher schon fest gestellt habt, hatten wir in letzter Zeit einige
Probleme mit unserem Teamspeak Server.
Deshalb haben wir nun auf eine neue IP gewechselt:

46.20.46.79:10075 / ts.team-bnf.de


By: Gr33n - 22.04.2016 - 15:58 Uhr

Guides und Smoke tutorials


Unsere Guides sind Online!

Ab sofort könnt ihr unter team-bnf.de/guides zahlreiche
Smokes für die meisten gängigen Maps nachschauen.
Die Sammlung ist bisher klein, aber es werden ständig neue Smokes
Flashes und Molotovs hinzugefügt. Außerdem haben wir vor, weitere
Guides, seien es Trickjumps, Boostspots oder andere Dinge die einem
das Spiel erleichtern zu präsentieren.

Zusätzlich wird es auch eine Vielzahl von weiteren Tipps geben, die nicht direkt das
Gameplay betreffen.

bleibt auf dem Laufenden.

By: Gr33n - 24.02.2016 - 17:27 Uhr

Operation Wildfire


[OPERATION WILDFIRE]

Operation Wildfire is LIVE: http://blog.counter-strike.net/operationwildfire
Seven community maps available in Competitive Matchmaking as well as other game modes via the Operation Wildfire map group.

The Operation Wildfire Access Pass ($5.99) is now available giving access to the following features:

The Operation Wildfire coin, upgradeable through the completion of challenge missions.

An Operation Journal that tracks your stats in official competitive matches and includes a Friends Leaderboard.

The cooperative Gemini Campaign, featuring replayable missions with individual mission leaderboards.

The Wildfire Campaign, featuring 30 missions in Casual, Arms Race, Demolition, and Deathmatch modes.

Blitz Missions, global events that grant bonus XP for completing a specific action (must be Private Rank 3 or above to participate in Competitive Blitz Missions).

Access to weapon drops from Operation collections: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop, and Rising Sun.

Exclusive access to the Operation Wildfire Case featuring 16 community-created weapon finishes and the all-new Bowie Knife.

Nuke has returned (available in Matchmaking included in the Operation Wildfire map group). For more details, visit: http://blog.counter-strike.net/reintroducing_nuke

[GAMEPLAY]

ARMS RACE

The leader's glow in Arms Race no longer shows through walls.
M4A1-Silenced has been added to the rifle section of available Arms Race weapons.

[UI]

Fixed AWP icon to better represent the weapon's silhouette.
The English string “ALIVE” in the playercount hud element is now a localized token.
Inventory filter for All Weapons now filters out display items and music kits correctly.
Inventory sorting by Quality now better groups items within the same quality by their slot.
Updated the Nuke loading screen icon.

[MISC]

Fixed particle rain not following the “in eye” player if you were spectating someone.
Detail sprites (like grass) have been improved so many more can be rendered for much cheaper.

[SDK]

[vbsp.exe] increased MAX_MAP_ENTITIES to 20480 from 16384 to compile bigger maps.
Maps can have multiple radar images based on player height.
Added several features to support a new mission type: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
Added Co-op Strike items: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades, and Medi-Shot.
Added new spawn point (info_enemy_terrorist_spawn) for use in Co-op Strike missions to spawn enemies which can specify somethings like unique models, loadouts, behavior, etc.
Added an Exploding Barrel entity for use in the Co-op Strike missions.
func_hostage_rescue entity is now able to be disabled.
Added a Heavy Phoenix enemy.
Added item_coop_coin entity that displays how many (of 3) you've collected.
In Co-op Strike mode, bots will no longer try to path through “blocked” nav areas.
Bots can be set to “asleep” in Co-op Strike mode and they will stay put until they see an enemy, take damage or are the last enemy alive.
Added a game_coopmission_manager entity to help manage and relay data to other entities/vscript for Co-op missions.
The game_player_equip entity has been updated to allow maps to give any weapon to the activator with an argument.
prop_door_rotating now blocks nav when closed, locked and unbreakable.
Fixed an assert in prop_door_rotating where it tried to play a “locked” activity regardless of it had it when the player used it when locked.
Added OnFirstPickedUp, OnDroppedNotRescued, OnRescued outputs to hostage entities.
Added a convar (mp_c4_cannot_be_defused) that when enabled, prevents C4s from being defused.
Resurrected the HL2 env_gunfire entity.
Added two new convars for managing dropped weapons.
weapon_auto_cleanup_time “If set to non-zero, weapons will delete themselves after the specified time (in seconds) if no players are near.”
weapon_max_before_cleanup “If set to non-zero, will remove the oldest dropped weapon to maintain the specified number of dropped weapons in the world.”
Added a third option to mp_death_drop_grenade which makes all held grenades drop on death (used in Co-op Strike).
Updated weapons in Hammer fgd to use weapon models that match the ones used when spawned in the world. Plus added some missing weapons.
Added env_sprite_clientside entity which is just a clientside sprite (doesn't use edicts).

[MAPS]

Nuke:

Now available in Competitive Matchmaking, and other game modes in the Operation Wildfire Map Group.

Cache:

Fixed DM spawns.
Improved radar polish.
Improved visual polish.
Added physics to fence in Sun room.
Fixed numerous “pixel walks.”
Fixed one-way wallbang at mid (thanks TomCS!)
Fixed fencing at T-spawn being non-solid (thanks JoshOnTwitch!)

Mirage:

Removed wall-lamps that blocked visibility from ticketbooth to mid in bombsite A.
Removed shelf inside market near bombsite B (thanks TheWhaleMan!)
Added a plywood board to bomb-crate in bombsite A to make throwing grenades under scaffolding more consistent.
Slight adjustments to Safehouse, Lake, and Shoots

By: Gr33n - 18.02.2016 - 23:57 Uhr

Wer wir sind


Herzlich Wilkommen

Dies ist die neue Homepage von Behind New Faces | Team-BnF.

Alles begann im Jahre 2009, als wir beschlossen einen Clan zu eröffnen
waren wir begeisterte Counter-Strike:Source Spieler die nach ein paar
Differenzen mit unseren früheren Mitspielern bereit waren etwas neues
aufzubauen.

Black-Night-Fighterz | Team-BnF entstand.

Schnell haben wir eine junge Gaming-Community rund um unseren Public-Server
aufgebaut und gemeinsam etliche Stunden verdaddelt.

Im laufe der nun schon 6 Jahre ist unsere Community star gewachsen und
wir haben uns mit weiteren Spielen wie League of Legends, Killing Floor und

letzt endlich Counter-Strike:Global Offensive beschäftigt, sowie unseren Namen
in Behind new Faces | Team-BnF geändert.



Wir hatten Höhen und Tiefen in unserer Laufbahn und mit der Zeit sind immer mehr
Leute abgesprungen, sei es wegen mangelnder Motivation oder durch weniger Zeit
durch Schule, Studium oder der Arbeit.

Übrig geblieben sind nur noch wenige Stammspieler und unser Community-Teamspeak
auf dem sich dennoch jeden Tag viele Spieler zusammen finden.

Jetzt ist es an der Zeit das Ganze wieder an den Start zu bringen und den
Anfang machen wir mit unserer neuen Homepage.

In der nächsten Zeit ist es unser Ziel weitere Spieler für unsere Gemeinschaft
zu begeistern und Teams zusammen zustellen, um in diversen Liegen mitwirken
zu können.
Dabei stehen Counter-Strike.Global Offensive und League of Legends im Vordergrund.

Vielen Dank an die bisherigen Admins/Supporter:
3isTea, Widdow, W33zY, Jules, Shiggy, Absurd, Lace, Nomlu, Chrassius, Shepl, Odin, Alex



By: Gr33n - 14.02.2016 - 05:06 Uhr